הצעת דנון למאבק בטרור: "גירוש משפחות מחבלים"

    אייל ראובן 1 Comment on הצעת דנון למאבק בטרור: "גירוש משפחות מחבלים"

    חה"כ דני דנון במהדורת הבוקר: "הצעתי שלושה צעדים מידיים – גירוש משפחות מחבלים, הריסת הבית במיידי באותו הלילה ושלילת תעודות המעבר של בכירי הרש"פ"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ דני דנון (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) ואמר כי הוא גאה בהצבעתו בעד החוק לשלילת אזרחות מחבלים: "הייתי מאוד גאה להצביע בעד החוק. הוא אומר שיש לנו את הזכות לשלול את אזרחותו של מחבל משוחרר שקיבל משכורת מהרשות הפלסטינית. זה אמנם לא מה שירתיע אותם, אנחנו צריכים חבילה של חוקים".

    הוא הוסיף: "אני תומך בגירוש המשפחות שלהם. אם המחבל ידע שבאותו רגע שהוא יוצא לעשות פיגוע הבית שלו נהרס ואימא שלו עולה על אוטובוס ויורדת בעזה… צריך להבהיר להם שבני משפחתם ישלמו מחיר כבד מאוד".

    על חאן אל אחמר ומחלוקות עם האמריקאים: "אסור למצמץ בנושא חאן אל אחמר. בית המשפט קבע שהיישוב לא חוקי ועלינו לכבד את זה. זה מה שצריך לומר גם לאמריקנים".

    דנון הביע את דעתו בנושא המלחמה בטרור: "הצעתי שלושה צעדים מידיים: גירוש משפחות, הריסת הבית במיידי באותו הלילה והדבר השלישי שמקומם אותי זה תעודות המעבר של בכירי הרש"פ שמסיתים נגד ישראל. אם הם הולכים לנחם משפחות מחבלים צריך לשלול להם את התעודות האלה. אני יודע שזה יכאב להם".

    על קריאתו לדיאלוג בנושא הרפורמה המשפטית: "אני מרגיש מספיק חזק במקום שלנו לכן אני לא חושש מדיאלוג. בפועל אין את זה כי הם (השמאל) לא רוצים בזה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד. ככה צריך. מי שפוגע ביהודים צריך למרר לו את החיים וגם למשפחה שלו. ככה במקום לחגוג עם בקלאוות וסוכריות וזיקוקי שמחה – הם יארזו את החפצים יעברו לגור בעזה. כל המשפחה שלו.אינשאללה אמן.